TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, October 28, 2010

kaoos

Håller på att packa men det är mycket jag behöver i morgon som skall med!!!
Måste upp i ottan om jag ska hinna fixa allt som ska fixas. Kommer dock komma iväg senare om jag måste hinna hämta bilen och sen hem för att hämta upp grejerna och sen hämta tjejerna. Men fasen jag ska vara snabbare än blixten...i pannan ? ...

Min outfit är lite suspect men det blir nog bra. Tänkte byta till napp men sen fick jag lite kläder av pappa
men det är ju lite stort men det kanske är bra jag sr lite lodare ut.

Jag, hoppas jag inte är för glömsk i mrgon och glömmer något viktigt.

1 comment:

  1. Hejaheja!
    Din outfit är säkert skitbra, jag tycker den verkade det när vi pratade.

    Om mindre än 12 timmar ses vi!!!

    ReplyDelete