TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, November 24, 2010

H&M

Gick in på H&Ms Clubsida och nej, dit vill jag inte gå igen. Från första året då jag knappt kom upp i summan är det ångest nu. Jag ska börja göra budget som i lyxfällan. Eller ska göra som CJ:s kompis. Ta ut veckopengen av sig själv. Tror det kommer bli kanon! Då får man spara från ena veckan till andra om man vill köpa något. Vad tror ni om den idén?

Har varit på jaktkursen idag och tanken var att jag skulle plugga nu men det gick ju som det gick..
Har lyssnat och skrivit testprov i tre timmar så tyckte jag var värd att slippa, även om jag inte är det IGENTLIGEN.

Börjar bli trött..

2 comments:

  1. Jag har själv funderat på idén med veckopeng. Tror inte alls det är dumt :)

    ReplyDelete
  2. Ne jag vet! Nu har jag börjat!

    ReplyDelete