TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, November 26, 2010

FREEEDAG!!!

Idag när jag klivigt upp tänkte jag på den där sovmorgonen.
Att i morgon får jag sova ut.
I morgon behöver jag inte stiga upp klockan sju.
Så hade jag fått ett sms av Britta:
-Peekabo! Snart är det helg och du får sooova :)
hoppas dufår en bra förmiddag så ses vi om 4 timmar.

Igår skulle jag gå på Spinning, men då hade de bytt instruktör så blev omotiverad och
fick tack nog boka av passet. Körde lite joggning på löpbandet i Aerobicskor..

Idag har jag bokat in ett Fredagspass. Blir spinning igen.
Har kommit in i någon spinning period känner jag.

Ikväll kommer Lisa till mig och vi ska äta mat och se på Idol.
Undrar hur det går ikväll ?

Ska nog koka lite kaffe..

No comments:

Post a Comment