TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, September 13, 2010

Puh pah puh puh, så känner jag mig just nu. Var jobbigt på motionsgympan idag. Var jobbigare än i lördags! Men då är ju mina ben lite trötta sen lördags men mina armar fick sig en smäll idag. Jag kommer VARA där nästa vecka på måndag igen! Ska köra cirkel också, och det passar mig mycket bra då man bara ger gärnet i "så många sekunder musiken kör" sen vilar man och så kör man igen innan man byter station. Förra gången jag höll på blev jag iaf snabbt bättre så jag hoppas jag får samma effekt igen!

Tror jag ska börja göra mig iordning för sängen redan nu på grund av att jag inte sova alls mycket från igår till idag. Låg vaken och såg MammaMia som zombie och sen svårt att sova för att jag skulle upp i ottan. Men pigg och glad är jag ändå för det just nu. wiwiwi tralalal!

September here i come!

No comments:

Post a Comment