TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, September 13, 2010

Idag gick jag upp före tuppen! Jag gick förbi Stefan med nycklarna och gick till flygbussen. Lyssnade på Ipoden hela vägen. Väl framme checkade jag in min väska och köpte en bok. Satte mig och läste och gissa vilken kändisspaning jag gjorde då, Rolf Lassgård åkte med mitt (observera mitt plan, hehe) upp till Luleå.

I helgen har jag även sett Erik Hassle och Kallur. Förra helgen såg jag Ernst Kirsteiger? och Daphne Leon och Victoria Silvstedt. Kan ha sett någon mer men jag kommer inte på det direkt nu. Jo jag och Julia såg en dokusåpa hårfrisör.

Har jobbat 2 timmar idag. Wiho, eller inte. Jag var galet trött även om det var roligt. Nu har jag ätit middag som bestog av stuvade makaroner med stekt kyckling och oliver med pesto och lite basilikasås.
Är laddad inför motionsgympan nu! Var länge sen jag gick men hoppas min kordinationsförmåga är okei och att inte halvmaran tagit föör hårt på mina ben.

No comments:

Post a Comment