TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, August 31, 2010

Idag har jag jobbat! Sen efter lunchen fick jag ont i magen och blev supertrött. Magen är det fortfarande sisådär med! Har klippt mig idag, och nu menar jag inte bara toppat utan klippt mig. Slängde i lite mer färg också när jag ändå höll på.

Sen efter middagen hemma tänkte jag träna men NEJ! Det var det sista jag ville. Jag ville inte göra något! Så jag for till Lisa och fick vatten, bubbelvatten! Omständiga jag :P .MEN det ääär så gott!

Vi for till Lisas Kompis Jenny och hälsade på hennes kattungar. Lisa skulle agera assistans när dom klippte klorna på de små liven. SÅÅÅ fina tussar, Alice och Moa hette dom.

Nu ser jag på The Mentalist, det är sååå bra! Men när börjar DH ? Någon som vet?

Dagen blir bildlös, glömde kameran då vi skulle till kattisarna!

No comments:

Post a Comment