TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, August 30, 2010

Här var jag idag. Det är en bild på Sunderbyns sjukhus. Jag ska äntligen få äta en Roaccutankur!
Måste bara fixa med testarna som man måste gå och ta. Wiho! Lär se ut som en 15 åring dock i några veckor först. MEN det är DET värt! LIKE A LOT!!!! No more small dots all over!
Firade detta med att fika med Jill. Idag åt hon ingen änka utan en kokosboll "som kan innehålla spår av vitaminer och mineraler" . Vi kika runt på stan lite också! Vad mycket roligt att träffa Jillsen!
Fick världens sötaste boksi som heter Tigers lilla skuttbok. Tack kompis!
Upp och nervänd kladdis med en klick gräddus!

_____________________________________________
Har varit på jobbet idag, det var superroligt! No more sjukdom!
Ska börja packa inför torsdag snart känner jag.
Vad ska jag packa, wiwi omg!
Är ju inte borta så länge så får ju försöka packa smart! Får inte glömma joggingsakerna iaf!
______________________________________________
Lisa har varit här ikväll och druckit te. Var superroligt att hon kom förbi.
Nästa gång måste jag åka till henne! Måste ju hämta hem min cykel också, som står
parkerad där den inte ska vara parkerad. Men K har koll, hoppas jag.
Hahaha.

Nu ska jag sova. 23.00 Nattis!

No comments:

Post a Comment