TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, July 22, 2010

Tänk vad lite fika efter 9 hål golf kan göra. Mina utslag blev såå mycket bättre. Men är man redan bra och fikar kan de dra ner en i diket. Det är svårt det där, men idag gjorde det susen. På tal om fika tror jag jag ska koka mig en kopp kaffe. Klockan är nio nu och ska väl sova kring elva... Idag köpte vi pizza och hyrde film som vi kika på när vi åt. Det var gott efter golfbanan och alla var inne på film också då det var så jäkla trist väder. Jag tänkte att jag skulle träna idag men min kropp känns helt utpumpad så jag tror pizzan gjorde gott...haha...

Hade det inte varit för regnet hade jag nog varit sugen på Bränna ikväll....

I morgon är det freeedag, som jag längtat. I morron(om vi låssas att det är fredag) dååå ska jag sova ut.
Så på lördag ska jag sova ut. Fast måste ju hinna med det obligatoriska lördagsfikat såå till elva får räcka.

Har ni några spännande lördagsplaner?

No comments:

Post a Comment