TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, July 21, 2010

Har just avnjutit en kopp kaffe med Lisa. Hon var förbi före hon började jobbet. Kul med liten kaffepaus när man får besök. Är lite stel efter igår, jag skulle ha stretchat. Måste passa in ett gympass här någon dag också. Någon frivillig som vill stå och skrika på mig? Jag brukar ha en tendens att vara slö ibland när jag är på gym jag inte tränat på på länge. På mitt i G känner jag mig som hemma. Skulle behöva ett par nya träningsbyxor för gymmet som inte är sådär svintighta just i resåren i midjan. Har ni något tips? Jag ska kolla på Intersport och TeamSportia när jag slutat. Måste först bara hem och städa upp lite i köket. Blir ju massa främmande idag. Ska på CaféRävasten med Tessan idag också, hoppas vädret blir finare ute snart!

1 comment: