TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, July 30, 2010

Men Jiiisus Amalia vilket oväder som kom in! När jag höll på att packa in mina golfgrejer i bilen så bara PANG BANG BOM så blixtrade det och jag blev typ blind.. Nej men man fick som i man in black lite så shit, radera någon allt nu.. Sen iaf så hann jag springa in och hämta golfvagnen och slänga in den i bilen med hjärtat i halsgropen. Måtte inte regnet bara BangÖsa ner nu. Jag hann till och med springa och sätta mig i bilen före regnet satte igång.

Hoppas det slutar snart då jag ska spela min längsta golftävling ever! 27 hål golf! Det kommer vara otroligt roligt dock har jag lite känningar i ryggen så jag ska stretcha endel idag. Jag har min nyya alldeles underbara driver som jag ska inviga idag, hoppas även därför att det slutar regna.

Efteråt när man kommit imål på golftävlingen ska vi äta grillbuffé. Gottis! Jag startar näst sist så jag kommer nog inte behöva vänta allt för länge. Jobbar ju idag så kunde inte ha tidig start..blev rätt tidigt iaf.

No comments:

Post a Comment