TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, July 29, 2010

Bibappaloooa.

Jag har gjort bort endel saker idag! Yeah! Nu har jag lite kvar men på grund av dessa semestertider så är det svårt att få tag i folk. Men har en lista på 11 punkter och har tre punkter kvar.. I like!
Fast sen kommer 2 punkter till som tar lite längre tid men som handlar om något helt annat, kontering och lägga in betalningar.
Nu ser jag att det spöregnar ute! Fy tusan! Jag tyckte det var kallt ute i morse och nu är jag superless på detta galna väder. Jag som vill ta ett kvällsdopp i aldersjön någon dag. Stackarna som är ute nu och fick ovädret över sig oväntat. Hoppas sooolen dyker upp snart!

Efter regn kommer solsken? börjar ju tvivla. hahaha :D

No comments:

Post a Comment