TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, June 2, 2010

Tog på mig träningskläderna men jag känner inte för att jogga idag. Även om jag nu endast joggar 5 km så känner jag inte för att jogga. Ska ringa Kärran och fråga om hon vill följa ut och gå i spåret. Hoppas!
Skulle ringt SATS idag med men det hann jag inte. Jag glömde helt bort det. Får ringa dom nu och höra om jag kan faxa det till dom i morgon istället. Och jag glömde all mat på kontoret. Åt frukost där idag så jag glömde ta hem mackorna och salladen som jag tänkte äta till lunch, men så blev det inte.

Snart kommer Britta hem och då blir det på vin hos henne. Bjöd in mig själv på middag där för vi har ju inget kök och min far är inte hemma. Lite trist utan kök faktist, speciellt när allt är belamrat i vardagsrummet...
KAOS!

Nej, nu måste jag ringa kärran så det här prommen inte blir alltförsent!

Over and out! xoxo

No comments:

Post a Comment