TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, June 1, 2010

Jag vet att jag skrev att jag inte skulle ta en PN men det var exakt vad jag gjorde. Men jag tog mig ut i jogginspåret iallafall. Jag sprang 5 km och försökte mig på lite intervall träning. Intervall är väl inte direkt min bästa vän, men kanske efter att jag försökt några gånger. Måste lära mig att jogga och bli trött.

När jag hade varit på joggen kutade jag in i duschen och sen for jag iväg på golfbanan. Slog två hinkar och det gick faktiskt helt okei. Jag fick upp de som skulle upp och det kändes bra. Ska se ifall någon vill gå en runda i morgon. Är såå sugen på lite banspel. I år ska jag sänka mig snabbt! Jag måste få 36 i hcp så jag får gå ut själv på banan och att jag fått officiellt hcp.


Mitt bidrag till Mustachkampen.
Och en väldigt fin pin.

No comments:

Post a Comment