TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, June 6, 2010

Idag har jag inte gjort många knop. Men några knop har det blivigt för jag följde med ut på en cykeltur. Sen har jag legat i min säng från klockan tre till fem. Nu sitter jag och väntar på besked om det blir några hinkar på golfbanan. Ska beställa pizza också som jag ska äta efteråt. Mums!

Ikväll ska kvällen spenderas hos fam Lindmark med film och cola. Var länge sen det skedde. Synd b. skulle ha familjemiddag men jag överlever ändå. Har ju ätit två middagar i rad med henne nu.

I morgon är det måndag igen, studentvecka. Ska bli roligt på fredag och se när alla springer ut och flaken går igenom stan. Jag jobbar dock så kom just på att jag nog missar det. Sen fyller bästa b. år också så lär ju bli galet i helgen som kommer, farmenpremiär dagen till ära också!

No comments:

Post a Comment