TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 7, 2010

Ännu en dag på jobbet. Jag har varit på min första besiktning av bil också. Det gick smidigare än smidigast, måste bara fixa ett positionsljus nu. Men trots det är det bara att tuta och köra och mitt körförbud är borta.

Sen har jag faktist varit en sväng till naprapaten för en uppfriskning av mig. Det gick bra och som sagt var det inga större fel på mig men med tanke på mitt ryggskottsförflutna gillar jag att få en granskning då och då.
Så nu ska jag börja med intervaller också.

Håller på att städa blen lite till nu också. Har dammsugit den nu och väntar på att fotplattorna ska torka. Sen ska jag åka till Statoil och köpa en paneltrasor. Den behöver lite spritluktande dukar! Sen blir det golf för hela slanten idag! LIKE A LOT!

No comments:

Post a Comment