TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, April 12, 2010

Måndag

I morse klev jag upp tidigt för att steka en omelett med tomat. Kryddade med endast peppar men det var gott med tanke på att jag inte kryddat den förut. Hade inte tänkt duscha utan gå och lägga mig i sängen igen men jag var så pigg så blev en dusch iallafall. Nu är jag snart klar för jobb och senare idag ifall det passar med tiden ska jag fika på stan med Kärran och Hanna.

Idag tänkte jag öka joggingsträckan med kanske 1-1,5 km. Måste rita ut den på sån "mät din runda" senare idag. Jag tror jag vet hur jag ska springa men måste bara se hur långt det är.

Har ni något bra kycklingfilé recept? Har nämnligen önskat kycklingfilé till middag.

1 comment:

  1. kycklingfilé fylld med mozarella och soltorkade tomater

    eller

    kycklingfilé i bitar med ingefära, sweetchili, soja, lite vitlök och matlagningsgrädde

    eller

    kycklingfilé med rödbetsbulgur

    - jag har massor!

    ReplyDelete