TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, April 12, 2010

Kyckling

Jag var som sagt väldigt sugen på kyckling igår. Idag gjorde jag enligt Brittas tips kyckling med mozzarella och vitlök och soltorkattomat fylld kycklingfile i ugn. Utan tipset här hade den var utan något. Fast då hade inte jag gjort det med detta var så enkelt. Gissa vad jag ska äta i morgon igen? Jag tar en bild och lägger upp då. Hade dock ingen bacon eller parmaskinka runt. Men suuupergott ändå kan jag lova. Tog sån vitlök som smakar mer, typ kinavitlök eller vad mamma kallade den. Dom är som runda bollar.

Har varit förbi och druckit te hos Lisa och bara pratat. Var roligt men blev sjukligt trött för en timme sen och åkte hem. nu sitter jag på sängkanten och ska slumra. Jag har ju joggat lite längre idag så kanske därför jag är helt trött och för att jag är i första fasen.

Natti

No comments:

Post a Comment