TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, March 9, 2010

Vårtecken

Jag hatar hundbajsar i snöhögarna! Det är ett skäl varför jag ogillar när snön smälter. Att solen lyser och att det idag i skuggan var så varmt så man klarat sig i en tjocktröja höjde ju poängen för vår! Solen lyser än någon timme innan den försvinner ner i horisonten.



Idag gillar jag mitt hår!
Det är sådär tjorvigttrolligt.

Ska snart iväg på Nike Dynamic Trainning!!

Sen ska jag och Carolina se Vicky Christina Barcelona som jag lånade på biblioteket idag.

Jag lånade Pulp Fiction, VCB, En film om Norra Sverige?!, och en om det jag håller på att plugga, så jag får en känsla om hur det var och hur det såg ut. Film är bra inlärning! Man borde satsa mer på det!

Ett annat vårtecken är att jag letar vårjackor men hittar inga....tråkigt.

1 comment:

  1. Du är jättefin i håret, söttrollet : )

    Jag och Maja lånade den filmen en gång, och samma kväll så gick hennes dvdspelare sönder : / så säg till om den är bra så får jag fixa den!

    ReplyDelete