TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, March 10, 2010

Onsdag

Hola!

Idag när jag vaknde så hade jag tvättstuga från 8.00 - 12.30 men jag tvättade två maskiner och slängde in i torktumlaren. Sen fick det snurra där tills det blev torrt. Hade kunnat köra handdukarna men jag ides inte det idag så får boka in en tid så kör jag dom snabbt. Ibland orkar jag inte köra mer än nödvändigt och vitt och svart var det nödvändigaste idag.

Vet ni hur det är att blanda färger i torktumlaren?  Typ om man kör rosa och vitt där samtidigt?
Svart och färg? osv osv....

Idag ska jag få genomgång på mitt gym på maskinerna och lite tips på vad jag kan köra när jag gör
ben,rygg, armar. Mage tror jag att jag har tillräckligt med egna tips iaf. Rumpa vill jag också få tips på idag!!

Idag är det fortsatt marsutmaning som gäller, måste nog köra det varje dag denna vecka för insåg att jag gjort det en gång förra och det ska ske minst två gånger i veckan om man gör allt samma gång så jag får väl göra allt fyra gånger så borde jag vara i fas. :)

Måste skynda mig så jag hinner göra mig iordning, ska springa ner och köpa en bok som vi ska läsa denna vecka. Ska springa in och se om vi fått veta tentaresultatet också... hoppas!!!

No comments:

Post a Comment