TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, January 7, 2010

Väntar


Sitter i kokvrån och väntar på att min Kusin ska komma och hämta mig puffen och barbapappisarna. Nyss spelade dom Erik - Higher på radion så, förlåt grannar! Fast min granne drar då på högsta volym på My heart will go on och You raise me up. Har vaknat några lördagmornar med You raise me up med Josh Groban.....skulle kunna tro att en tjej bodde där.
Ska bli bjuden på middag hos Kurren idag. Idag när jag var nere på stan var det så satans jävla halt, ni vet när dom saltar så hamnar saltet på glasklara stenplattor, då blir det ju sinnessjukt halt! Jag höll på att ramla så många gånger så jag var tvungen att byta sida. HATAR VÄGSALT!!! Plusss att det förstör mina skor! Men för att återgå så var det rätt kallt om fossningarna när jag inte hade några rejäla skor för det var så blött. Annars var vädret underbart idag! Hann inte med någon shopping med skickade iväg ett paket till Tromsö.
Hos pappa var det dock - 30,3 grader... och jag ska upp dit snart, hoppas nästa vecka är varmare! Får kolla på stan i helgen om jag hittar nån varm tröja..

No comments:

Post a Comment