TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, January 8, 2010

Middag

När min kusin hämtade mig så åkte vi till järnvägstationen och hämtade Kristin. Sen åkte vi hem med ALL hennes packning och drog sedan vidare alla tre till Kurre. Hennes pojkvän blev ÖVERLYCKLIG över puffen och ville helst inte lämna den. Fördrink blev en JT, mums så goda dom är! Han gjorde iaf jätte god laxmat med pasta och Kurre hade gjort en god efterätt som Sarah Dawn Finer hade på Tasteline. Hon hade dock gjort receptet annorlunda i Malmö pga andra ingredienser och de hade blivigt bättre. Men varken jag eller Kristin visste ju hur den smakade så vi var supernöjda.

Sen så sa J att ja nu ska vi spela ett spel och jag VET att S kommer att förlora! Jag blev helt shockad och bara va?! Hur kan du säga så!? Vad är det för spel!? Sen trodde han bara att han och kurre hade spelat det men ändå trodde han det. Han satsade till och med pengar på det! Men jag tror inte riktigt jag var sämst. Jag var inte bäst heller. Spelet var hur roligt som helst iallafall och hette något med att man inte fick tveka. Man fick i reglerna inte säga, nej, ja eller tveka och då inte upprepa frågorna eller säga det med sa flera gånger under samma kort. SVÅÅÅRT!

No comments:

Post a Comment