TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, November 20, 2009

Tuff tuff


Då sitter man på tåget. Ska sitta här i sån 17 timmar och 51 minuter typ ?

Är i Herrljunga nu, det ser mörkt ut, ingen snö. Idag har jag hälsat på Hanna på hennes jobb och köpte lite färdkostproviant. Hon som ska bo i kupén hoppar på i Örebro så jag har lite tid kvar för mig själv än. Som tur är är det inte en tredje inbokad än så länge. :)


Sitter och lyssnar på min ipod annars eller I poood som cj sa heh, och läser plugg. Duktigt va? :)

Julia är också i Boden över helgen vilket var en glad suprice, Theres är också där :D .Sen är ju Lisa och Britta där men dom var jag liite mer säkra på att dom skulle vara där även om dom också åker bort imellanåt :)


Hade jag åkt i morron kanske jag hade kommit helt snygg till B men nu får det bli vad det är! hahahahaha

1 comment:

  1. Jag förstod inte det där sista om snygg till B?
    Är det mig du pratar om eller Boden eller vad?
    : )

    ReplyDelete