TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, November 21, 2009

FRAMME!

Kan förtydliga att det var både för B och b. som jag skulle vara fin i håret men blev inget av det.
Jag har iaf haft en rolig resa, och vill nån veta något om tanten på tåget så kan ja berätta massor, om henns barn, deras barn, deras flickvänner, hennes vännina, fötter osv. Iaf så var hon trevlig.

Väl hemma i B kom Lisa och mötte upp mig vid tåget. Vi gick hem till mig där jag gjorde mig lite i ordning för stan. Såg nya gallerian, där jag ska köpa te på måndag. Vi åt på dagoberts och jag köpte min första Lotto. Sen köpte vi mjölk, eller före, så hem och drack kaffe och lyssnade på Jullåtar. Vi var rätt överrens med dom faktiskt!

Nu har jag skjutsat hem Lisa och skulle parkera om bilen men den verkar ha frysit fast.. suck.

Var 17 grader när jag kom hem inne så nu har jag dragit upp till 22 så det ska bli koselivarmt !
Ska hoppa i duschen, det är ju det man vill göra när man åkt tåg hela natten.

No comments:

Post a Comment