TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, October 20, 2009

Rygguppdatering

Haha, mamma hade ingen nappis på g här så jag gick till chiropraktikern, Shit så han lurade mig fast ändå så lurade han mig inte. Jag gllar inte att bli tilltryckt! Men nu är det bättre fast ändå inte. Jag gillar inte att sitta för då blir jag verkligen stel men men hoppas på det bästa.

Kan inte direkt träna på ett tag nu, och ska ligga med isblock på ryggen som lindring då jag hinner. Får bli prommmmmar senare när jag kan gå. Gaaah!

I morgon då jag kommer hem ska jag hämta glasögonen och sen bara tentaplugga för jag kan inte riktigt koncentrera mig här så blir skönt att komma hem där jag inte har något att fixa med.

Efter att jag såg Darins Idolframträdande så blev jag helt varm i hjärtat... han är sååå bra!! // fjortisjag! hahaha

1 comment: