TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, October 20, 2009

Låsning?

Har fått nån låsning i ryggen. Har inte kunnat sova riktigt inatt.
Igår låg jag ju hela dagen i soffan, bokstavligen. Så när jag skulle pallra mig upp och dra ut
till Täby så var jag en krympling som inte kunde gå riktigt. Inte nog med det såg jag inget för jag hade inga linser eller glasögon...det var därför jag låg i soffan hela dagen. Så åkte som en krymligng hit. Sen idag var allt kvar så har bokat tis hos en chiroprakter. JAG HATAR när do mvill trycka tll i ryggen. Känns som jag har dragit upp sommarskadan..i ryggen.. aj!

1 comment:

  1. Ajaj det där låter inte alls bra lilla vän. Men efter att dom tryckt till brukar allt kännas bättre, ska nog ringa nappisen här nån dag. Visst är det så du kallar honom? ;)

    ReplyDelete