TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, July 27, 2009

Var in på Kicks idag och köpte en Deo. Köpte faktist inte den gula men köpte av Dove iaf.
Var en som skulle göra att det känndes som man fick mindre hår och det skulle se ut så. Den luktade gott så jag slog till för att testa. Men kommer nog gå tillbaka till min gamla sen, men där är det mest priset som avgör det. Men testa är roligt.

Fick med mig några foundationprover för att testa mig fram vilket mitt nästa köp blir pga att
min har slutat göras, eller den har gjorts om och då finns inte min nyans som jag brukar ha. Jag testar såhär tidigt så att jag kan jäämföra ..bättre..sämre..bättre..sämre än den jag har idag. Wiiwiwi.

Senare idag på Ica köpte jag en Dove Go Fresh - Energise som bara luktar ljuvligt och har småskrubben i sig.

Nu ska jag fixa det sista och kolla att vi inte råkade skvätta på pappas handduk igår för han ropa just lätt irriterad :P. Fast jag hoppas han inte mena min handduk med den gamla 100 åriga som är hans som vi använde, men det kan han ju inte mena?!

1 comment: