TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, July 27, 2009

Håller på att fixa det sista hemma innan folket kommer. I morron kvart över åtta landar dom och sätter sig i bilar påväg hit. Jag som då sitter på mitt jobb väntar spänt! Jag ska få se I och D och L och J och C-J. Wihooo!!!

Har endelsaker framme som jag bara slänger in på mitt rum i morgon, plåten tar jag på morgonen om jag inte gör det nu innan jag lägger mig för att sova.

I morgon får jag inte glömma, mp3,ipod,batterier,linserna,byxorna!
Men vi ska ju köpa mask så då kollar vi byxorna. Tar jag byxorna blir det mycke mindre packning och sen måste jag ju förbi Studio 53.

Hårinpackning, fotfil och sånt packar jag i morgon efter diverse morgondusch.
Wih0, laddad!

No comments:

Post a Comment