TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, July 23, 2009

Smottie!

Denna bilden har varit med många gånger på bloggs. Men jag måste bara säga att - Huur gott hade det inte varit med en sån där smooothie?

Igårkväll iaf så var vi på brännhäng. Det var massor av folk och vi var massor i vårt bord. Jag blev helt övertrött igår också där borta så satt mest och fnissade med Theres och Juliett. Drack Coca-cola först och sen blev det påfyllt på vattenkoktot med citronskiva,drinkglas och is! Yummie! Jag kom vid halv elva tror jag och stannade till kring tio i halv ett. Sen stupade jag ner i sängen och sov så gott.

Nu ringde min kära kusin mig nyss och hon hade vaknat av att det var en fruktansvärd stank från toaletten. Stackars dom! Så det skulle komma någon och titta på det idag så hon behövde komma till oss och låna lite saker vilket jag förstår, verkligen! Det bästa är att hon då har med sig lilla Frejso!

Idag kommer bli en ganska fullspäckad dag som jag förstått det.
1. Handla hem mat till kylskåpet och göra sig lunch.
2. Träffa kusinen/arna? och hänga lite och busa med bebis.
3. Försöka hinna träna något innan klockan fem ifallifall.
4. Vara hos Theres vid sex, lite före sextiden och göra mat.

Vi ska ha matkalas hos Theres med nån kycklingsallad, mumseli! Vi blir ett ganska stort tjejgäng som ska dit tror jag om jag tänker efter alla hon nämnde igår. Kommer alla kanske sååå blir vi ett stort gäng.

Lunchtips?

1 comment: