TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, July 22, 2009

I måndags träffade jag Jessica på stan som frågade ifall jag ville följa med på spinning på Tisdagen, allstå igår. Jag hade inte varit på spinning på svinlänge men tyckte att det lät som en bra idé och följde. Jag bjöd också in Lisa viljet Jessica också gjort. Hon följde också med! wiho!

När vi kom in fick jag en kommentar av en som antagligen har för lite att tänka på, och kan säga att det jag gjorde var för att vara snäll mot instruktören. Inget annat!

Spinnigpasset gick bra, jag körde väldigt lungt för mina ben klarar inte så snabbt på den där cyklen. Sen var musiken inte tipp topp enligt mig, han tyckte iaf det var bra att det inte var slager men där håller jag inte med. Spinna till slager är bäst, som Anders brukar köra!

No comments:

Post a Comment