TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 8, 2009

Träning!

Jag måste vara Boden absolut gladaste person idag!
Jag bokade BodyCombaten igårkväll och fick reserv 9 och suck tänkte jag när det var release och allt. Men senare under dagen så fick jag ett sms om att jag fick en plats! ÖVERLYCKLIG!

Så hade jag ju sagt till ML och T att jag skulle testa Pilates med dom så blev pilates efter min duschdrypande combat. Sen mötte jag P i gymmet så blev några styrkeövningar efteråt.
Såå idag har jag haft mitt nya införskaffade TRÄNINGSMÅNDAG! Försökte få med J på en jogg idag också men hon var lite seg och jag förstår henne för jag ringde sent.
Men pappa tyckte ändå jag skulle träna i morron istället och dela upp det. Man blir ju så galen när man gör massor av roliga saker och endorfinerna bara sprutar i kroppen!

I morgon ska jag försöka hinna på golfbanan och kämpa med slagen innan tävlingen.

No comments:

Post a Comment