TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 8, 2009

Idag har jag varit på arbetet och det är såå roligt. Jag trivs som fisken i vattnet. I morgon ska jag försöka vara där lite längre igen för att hinna få ordning det som bara kan göras då T har slutat för man får bara vara inloggad själv i systemet ibland så måste man hålla på att grejja så mkt annars.

Sen idag har jag inte gjort så mycket faktist, funderar på att försöka få ordning på mitt rum lite mer som jag började med igårnatt innan jag skulle sova. Så att jag iallafall kan ta mig in i garderoben utan problem. hahaha nu får jag hoppa över saker för att ta mig åt alla håll innanför dörren.

Jag måste skriva något intressant snart haha jo får snart ett till syskonbarn i dagarna. OMG!

No comments:

Post a Comment