TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, April 16, 2009

Ååh jag är sååå trött! Har suttit i över tre timmar med att komma in på studera.nu.
Mina linser svider i ögonen och ska snart krypa ner i sängen. I morgon har jag ju en sååååå inte spännande dag. Ska plugga i minst massa timmar hade jag tänkt. Det ska då vara effektiva timmar. Idag har jag varit i skolan och då insåg jag att provet är på tisdag. Därför ska jag plugga i morgon massssor. Resten av veckan ska det pluggas.

Sen idag var jag och kollade på Sector 9 longboards. Ska kika mer på måndag och ska samtidigt kika på en hjälm också.

Har varit i Engelberg under påsklovet och ska lägga upp lite bilder från Beachfesten. Men det får bli i morron för har inte alla sladdar framme och mina ögon är torra!

No comments:

Post a Comment