TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, April 16, 2009

Åååh vilken härlig dag! Startade dagen ganska tidigt. Sen bar det av för grekisk lunch med Carolina. När vi hade ätit klart gick vi tillbaka till hennes jobb där hon bjöd på kaffe. Efter en stunds skvallertidningsläsande fixade hon mitt hår. Jag fick det både tvättat och fönat, vilken kompis jag har!

När jag gick därifrån gick jag hem och bytte om till springkläderna och for ut och joggade, långjogg :P . När jag kom hem hoppade jag i duschen och åt sedan en välförtjänt middag bestående av min thairisotto och sallad. Varför är sallad så gott just nu ?

När jag var ute på joggen iaf sprang jag in i en butik där dom sålde longboards och hittade ett större utbud och billigare än Hollywoodbutiken. Så på måndag tänkte jag gå dit och finna mig en ny vän. Jag bad om ursäkt iaf haha att jag kom in helt svettig.

Joggingrundan var faktist rolig, för när jag var hemma känndes den kortare än den korta jag brukar jogga, helskumt.

No comments:

Post a Comment