TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, January 15, 2009

Tuff tuff tuff tåååg.

Japp, så är det! Just nu sitter jag på tåget från Göteborg till Stockholm.
Har bokat mig en första-klassbiljett så kunde jag äta frukt och fika på SJ Loungen i Göteborg.
Extra stora stolar och bokade min plats också så jag sitter själv längst bak/fram i vagnen.
Skönt när jag har gigantisk dator typ och orkar inte sitta med datorn brevid någon som sneglar över den hela tiden. Btw, han som sitter på andra sidan har en liten liten dator, eller alla som har uppe sina har små små datorer. Eh jag gillar rejääla grejjer ;). HAHHA.
Och har obegränsat med kaffe/te och frukt och dagsfärska tidningar. Har tagit med
en Aftonbladet från Loungen och en Dagens Industri. I bagaget har jag själv med en Chick och en ELLE.

Tar sån tre timmar till Stockholm ungefär och nu när jag har dator med obegränsat med tid för surfing tror jag inte det ska vara några problem alls att fara iväg med tiden. Hann ju knappt göra ett blogginlägg innan när jag satt i Loungen innan jag var tvungen och springa på toa,....jag menar till tåget.

No comments:

Post a Comment