TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, February 8, 2015

Bananfrukost

Idag så startade jag dagen på bästa sätt! En stor kopp kaffe och bananplätta med kokos. Jag stekte även i kokosolja. Kokosolja är gott att steka i, även fast jag satte i kokosflingor i smeten. Chiafrön och vaniljsocker fick också dimpa ner, sen såklart banan, ägg och tror faktist jag glömde mjölken idag men det blev gott ändå!



Har du inte testat bananplätta så gör det, det är supergott. Vill man kan man även göra äggröra och blanda ner en mosad banan för det blir också jättegott.

Förut har jag talat ner frukt till frukost, men jag vet inte om det är åldern eller något men nu börjar jag tycka att det är supergott med frukt till frukost.
När vi var i Colombia åt jag papaya varje dag till frukost och det var såå gott!! Köpte den även efter vi kom hem och faktist, den var lika god här som där.

No comments:

Post a Comment