TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, March 9, 2012

Kettelbells i mitt hjärta!

Igår genomförde jag och Julia vår första dag på träningsprogrammet, eller schemat kanske man ska kalla det. Vi körde hamsterbandet och fick in några intervaller, sen fick jag testa på kettelbells för första gången, brukar ju annars ha dom bara till magträning. Kettelbells var en storfavorit! <3 love it!
Kommer bli mer sånt här framöver. Idag har jag träningsvärk för har ju inte tränat så mycket sista tiden men nu är jag på G igen, mer taggad än tidigare!
Vi körde igår även smidighetsövningar vilket var bra, jag visade att jag rätt snabbt blev lite bättre iaf!
Jag, om någon behöver rörlighetsträning AB! Ahaha!
Let´s jump out that lazy side!

No comments:

Post a Comment