TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, February 12, 2012

Stockholm

Har precis fixat med taxin till i morgon så jag tar mig hem från flygplatsen. Rättare sagt är det väl till jobbet den ska ta mig. I morgon åker jag från mamma 07.00, så blir en tidig morgon i morgon och jag ska försöka att inte se ut som en kråka. Fick inte många knop gjort på tåget förutom lyssna på folks samtal och lyssna på min egen musik. Väl framme fick jag känna av storstadspulsen i tunnelbanan och fick ställa mig i en butikslång kö för att köpa biljett till tunnelbanan.

Nu har jag fått god mat hos mamma och gott kaffe. Kommer sova gott på detta! Blev tyvärr ingen träning trots att jag släpat med kläderna. Men först blev det för sent och kallt och andra dagen var jag allt lite bakis.

Vi var ju och spelade biljard och drack öl på fredagen med Nyman. Sen mötte vi upp Julians kompis Rikard och hans tjejkompis. Sen blev det en falafel som föll rätt ner i magen före sängdags.

På lördagen när vi vaknade var det bara en sak som stog i mitt huvuvd FILM. Så blev som jag ville, filmmys.

No comments:

Post a Comment