TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, January 12, 2012

Regn och Rusk

Sitter på systers jobb i Stockholm. Hon har möten före vi ska käka lunch så sitter här med min dator och fördriver tiden. Idag ska jag boka min hemresa och börja packa resväskan. Har rätt mycket saker som ska med hem men jag hoppas ändå platsen för julklapparna gör rum för det som ska packas ner.

Idag är det en regnig och ruskig januaridag här i Stockholm. Jag tycker inte alls det är så roligt och hostan och snuvan börjar ta ut sin rätt och jag är trött. Jag hade gärna ätit något med energi nu men en kopp kaffe får duga tills lunch. Hosta tar verkligen på krafterna så jag ska verkligen SOVA UT på söndag!
Jag ska inte alls göra många knop då, samla energi. Jag vill ju börja träna igen nu och då finns inte inte tid
att vara sjuk nu.

2 comments:

  1. men har hon blivit brunett? :D

    ReplyDelete
  2. men.. sådär mörkt hår har du ju inte? /Elin

    ReplyDelete