TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, December 26, 2011

Whooop

Hej!

Då är man inkvarterad i Stockholm. Har bosatt mig hemma hos syster
i hennes källare där jag trivs väldigt bra. Har packat upp mina väskor
och belamrat toaletten med diverse artiklar.

Julafton var hur mysig som helst. Blev väckt av L och kom upp till
mysfrukost framför brasan med L,Jr och the kids. Sen for jag in med Jr
till Kista och tog tunnelbanan till Odenplan. Vi ägnade nån timme åt skridsko-
åkning och fikade glögg med saffranskaka. Sen var det vanligt julstök med
bastu, dusch och mat som stod på schemat. Hann även med lite julklappssspel
och så. Toppen! Somnade gott den kvällen i alla fall!

1 comment:

  1. vilken mysig julafton ni haft, måste vara mysigt i nya huset. vi njöt av gravad lax, skinka köttbullar t.ex och promenad i sol. har knappt sett ett moln på tror jag 10 dar.
    pippi o kacka

    ReplyDelete