TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, October 14, 2011

Sjukdom fortsatt

Inget utropande Yiha! Jag har varit hemma hela dagen, mest nerbäddad
i sängen. Men fick ett glatt sms igår om en filmkväll. Det är väl det
jag kan göra idag! Jag har inte lust med feber fler dagar.. Man blir
ju så seeeg. Nu börjar det lätta upp iaf i morse tänkte jag på pappa
när man var lite " Men gå upp en stund så kanske du mår bättre"
så jag gick upp och gjorde i ordning en gröttalrik så ställde jag
mig framför spegeln och försökte se gnistret jag kan hitta i ögonen
när jag är frisk...men det var inte där. Jag var bara helt tom i ögonen
och trött och febern hade gått upp... Jag tänkte att det nog var bättre
att inte ta ut mig idag.

1 comment:

  1. Stackars dig. Just nu så kanske du inte kan ta in att det faktiskt kommer att bli bättre och bli bra men det kan ju hålla i sig ett tag till. Kramis Kicki

    ReplyDelete