TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, October 17, 2011

Mehn åååå

Är det inte det ena så är det det andra. Igår när vi åt Pizza blev
jag matförgiftad. Har sovit som en kratta inatt och vaknat upp
flera gånger, sen i morse kunde jag inte ens tänka tanken på
frukost utan begav mig till jobbet. Kunde knappt gå rakt och
min kollega frågade hur det egentligen var.. Jag köpte samarin
på lunchen men det hjälpte ingenting alls.

Messade min kompis
som åt pizza: Hej! Har du nå ont i magen idag? I vilket hon ringer
upp och bara JA, och jag har sovit jätte dåligt och kunde inte äta
någon frukost... Bingo! blää, verkligen matförgiftade.

Jag har legat
på sängen sen jag slutade....ska byta till soffan snart och dricka
proviva! Så ska jag hålla tummarna att det går över...
Ska försöka få mer positivitet här i bloggen när all sjukdom och
förgiftelse är slut :) haha.

No comments:

Post a Comment