TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, September 8, 2011

Tradalidlutt

Igår när jag slutade så gick jag som vanligt förbi lilla Lisa och
hängde en stund. Matade hennes hund med lite äpple så han blev
lite glad då också, tror jag. Dock är jag så mesig när det gäller att
ge djur mat, jag får för mig att dom ska äta upp handen, trots att dom
vet att det är en hand även om jag inte förstår det just i stunden.

Sen kikade jag inte på Intersport och kika på det grymt snygga tränings-
linnet som jag mer än gärna hade haft. Åhh! Kikade lite snabbt runt i
butiken och insåg att jag nog ändå behövde kika på TeamSportia
också. 

Där fanns det fortfarande endel realisation kvar, men fyndade inget
som blev inköpt där även om det fanns endel fina grejer.
MEN, så hittade jag mig en ny sporttopp. Köpte en svart även om
jag gärna haft en blå eller någon annan rolig färg. Jag köpte en
nyare modell av den jag har av Stay In Place, dom är grymma!

Var tvungen att inviga den igår också och nu kommer jag nog inte
vilja träna i mina gamla...in i sopan med er!!

No comments:

Post a Comment