TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, September 1, 2011

Stockholm!

Är i Stockholm nu för den årliga tjejhelgen! Like!
Har gått på stan när jag väntade på ena syster plus pojkvän.
Hittade en fin tröja som var lila med stor uringning och ett
läppstift i mer chockerande färg än jag brukar ha. Like!
Fikade sen med schwester and BF. Hämtade ut alla saker
till loppet och fick hårdbröd och pasta och grejer!
Sen mötte jag och min syster på AW när hon slutat. Först gick vi och åt
för det var fullt på tranan men vi gick tillbaka dit sen.
När vi gick tillbaka till tranan så beställde jag vin och när
han häller upp och jag ska betala så bara, ursäkta kan har
du legitimation?  Kanske var det för att jag såg så glad ut
när han fortsatte hälla?! Vem vet! hahaha :)

No comments:

Post a Comment