TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, September 10, 2011

Saturdaymorning.

Det är fortfarande sådär triiiist väder ute. Kan inte solen lysa någon
dag. Hela dagen, även om det är lite sådär höstkyligt ute ?
Idag tog jag rejäl sovmorgon men jag somnade ju assent igår,
eller i morse kan man säga så var väl behövligt. Tur jag hade
planer vid ett tiden annars hade jag nog inte kommit mig upp vid
tolv som jag nu gjorde.

 Jag önskar nästan det blir liiite kallare än som det är nu för jag
vill kunna ha min halsduk, på dagen också. Nu ibland är det
ju svinvarm på dagen. Skumt, men jag vill som ha min halsduk
när man ändå måste ha jacka...

Nu ska jag stänga av, ElinPelin är ju i ssccchtan så det blir
storslagen fika med henne, Britta och Maddus! Grejt!

No comments:

Post a Comment