TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, September 7, 2011

Iphone5

Idag ska Apple tydligen släppa information. Något ska hända.
Vad som ska hända det vet man inte. Kunde tydligen vara att
det kommer en ny laddare men kunde ÄVEN vara information
om Iphone 5. Hoppas dom släpper den snaaart och inte sådär
vid jul.

Fast genom att jag håller på med Avisering nu inser jag hur
snart det är jul. Går i en ryslig fart. Ibland tror jag att genom
att jag jobbar mycket månadsvis och kvartalsvis i mitt jobb så
går månaderna supersnabbt.

Jag hoppas Iphone 5 liknar mer den första än andra modellen.
Den första var betydligt snyggare men jag behöver byta telefon
hur som helst. Vill inte bli en Stig-Helmer...

1 comment:

  1. He, he. Ja en Stig-Helmer vill man ju inte bli.

    ReplyDelete