TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, September 17, 2011

BodyPump

Jag tog mig upp på BodyPumpen i morse. På vägen till Steppis
så messade jag Lisa som skrev, är du vaken?. Hmm kanske ändå
är rätt ovanligt att jag är uppe så tidigt en lördag.

Passet var jätte kul och musiken var bra. Jag lyssnar nog mer på
musiken än hur passet är utformat. Trist på triceps att man ska göra
sånna böjningar från stepbrädan för jag får så sjukligt ont i handlederna
så jag kan inte göra det. Stelnar typ till.. Kanske gör fel men har
alltid haft lite känsliga handleder....

Idag så träffade jag Lisa och fixa present till Oliver som fyllde år och
fikade på stan. Avslutade dagen på stan med en Magnum hemma i
soffan.

Har hunnit med fördelsedagsfika hos Theres och Dan också, han
fyllde år och jag gick dit. Han fick 2 triss i present men dock ingen
vinst :( .

No comments:

Post a Comment