TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, August 9, 2011

Tisdag

Blev ingen jogg, jag for iväg i bilen så såg det helt svart ut på himlen.
Eller, det var svart och på andra sidan ljust och soligt. Jag anade
åska och jag skulle seriöst slå PB om det började åska när jag är ute.
Rädd liten harpalt är allt vad man skulle bli mot stoora åskan.

Var superskoj att träna Kajsius idag, vi lunchade på Hansson
och drog vidare runt på stan, hann förbi farfaren och lämna
varor. Råkade ut för något sjukt läskigt, mitt hjärta fick frispel
och jag fick lite svårt att andas, scary!
Köpte en kavaj för 150 :- kr, som hittat! Hittade även ett hårspänne
så ska väl "leka" kontorist nån dag. He hE!

I morgon ska jag jogga med Julia. Då ska jag vara SÅHÄR LADDAD!

No comments:

Post a Comment