TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, August 7, 2011

Skuttelii

Igår hade jag sån testing av kameran min. Det var rätt skoj då
jag inte gått lös så mkt på den än. Måste börja testa mer.
Tänkte ta med kameran på skogspromenixen idag men blev inte
så. Får ta med den en annan gång.

Idag skulle jag ta en del av jägarexamen men hade tappat bort
jägarbeviset så det gick i stöpet. Vi åkte och sköt på en sån älgbana
som man får veva med händerna när den ena skjuter. Sköt rätt
ok mot slutet, har rätt svårt att komma ihåg att jag ska STÅ I POSTITON.
Dunka in det i huvudet så jag kommer ihåg till nästa gång. Testade
skjuta i sittande med stöd och Aj, det gjorde betydligt ondare och
på min ömma axel. Pappa tyckte också att den sittande var ondare.

heeey baberiba

No comments:

Post a Comment