TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, August 8, 2011

Ruskyyregni

Det är regn idag, det behöves! Jag vet att det inte är så kul
att erkänna men det behöves verkligen. Dock måste jag hinna
lite saker sen dom dagar solen visar sig.

Idag när jag kom från jobbet, jobbade  2extra  timmar idag, så
kände jag bara för att inte göra något. Ville helst mysa ner med
en bra film men jag sjönk ner i soffan med täcket och gossip girl,
unga mödrar och greys anatomy. Jag ser inte så ofta på något
utom niofilmen 2 dagar i veckan längre, om ens det.
Var supernice att bara inte göra något, känslan av att jag gör vad
jag vill tills i morogn då jag ska vara tillbaka på jobbet. Inga rutiga ögon
här geller!!!

Hanna ska komma och lämna en sak i brevlådan, en instruktion
så att jag kan börja med mitt pyssel. Wihoo! Te och pyssel i höst!
Blev så sugen på te i b. blogg så blir te ikväll.

No comments:

Post a Comment