TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, August 2, 2011

Orangutang

Idag var jag och fika med mina två kompisar Kärran och Hannzoo!
Vi gick på hasses och käka lunch, fick dom massa magknip efteråt,
hela dagen. Men inte fokusera på det heller, det är ju inte roligt.
Var skönt att bara sitta ner och tjattra en stund, såg några välbekanta
ansikten i bordet bredvid som t.ex Björn och Svantus!
Inne på H&M fyndande jag en orangeaktig t-shirtklänning som jag
testade och slog till på. Jag har nog aldrig ägt ett plagg i den färgen
men måste ju testa nya saker! Våga, våga, våga! Inget biter en!

Brukar läsa Miranda Kvist blogg också så blev jag sugen på
sånna springtights som bara är korta över benen. Så i storrean
det är i stan nu så fyndade jag ett par till överkomligt pris
då dom var lite stora men det är skönt att dom inte sitter åt.

No comments:

Post a Comment